2016-2017 Eğitim Öğretim yılı bahar yarıyılı II.Öğretim Tezsiz yüksek lisans ek öğrenci kontenjanları sonuçları hk.

2016-2017 Eğitim Öğretim yılı bahar yarıyılı II.Öğretim Tezsiz yüksek lisans ek öğrenci kontenjan kontenjanları sonucu için tıklayınız.

 

ÖNEMLİ TARİHLER

LİSANSÜSTÜ PROGRAMLARA ÖĞRENCİ KABULÜNE İLİŞKİN TAKVİM

2016-2017 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI Bahar Yarıyılı

04 Şubat 2017 Kesin kayıt hakkı kazananların ilanı

06-08 Şubat 2017 Kesin kayıtlar

 06-08 Şubat 2017 Katkı payı odemeleri

  06-15 Şubat 2017 Ders kaydı (Tüm Lisansüstü Öğrencileri İçin)

17-26 Şubat 2017 Ders ekle-sil(Tüm Lisansüstü Öğrencileri İçin)

20 Şubat 2017 Derslerin başlangıcı

 

KESİN KAYIT

Kesin kayıt 06- 08 Şubat 2017 tarihleri arasında yapılacaktır. Kayıt hakkını kazanan adaylardan, kesin kayıt süresi içinde kaydını yaptırmayanlar kayıt hakkını kaybetmiş sayılacaklardır. Kesin kayıtlarımız 06 Şubat-08 Şubat 2017 tarihleri arasında Yıldız Kampüsü Çukursaray Binası F-18 nolu odada 

 09.00-12.00 13.30-16.00 saatleri arasında kabul edilecektir.

*Başvuru formu ile belgeleri arasında farklılık olan adayların kesin kaydı yapılmayacaktır.

Önemli Not: Kesin kayıt yaptıran öğrencilerin, ders kayıtlarını yaptırabilmeleri için 09.02.2017 tarihinden itibaren Enstitümüzden şifrelerini almaları gerekmektedir.

 

 KAYIT İŞLEMLERİ İÇİN GEREKLİ BELGELER 
 
Kayıt işlemleri sırasında aşağıda belirtilen belgelerin getirilmesi gerekmektedir: 
 
1. Diploma/Geçici mezuniyet belgesi aslı ve bir fotokopisi (farklı bir yükseklisans/doktora kurumunda kayıtlı ise anılan üniversite tarafından verilen “aslı gibidir” onaylı kopyası)  
 
2. Transkript (not belgesi) aslı ve fotokopisi 
 
3. Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi (üzerinde TC kimlik numarası yoksa, TC kimlik numarasını gösterir belge) (Yabancı uyruklu öğrenciler için yabancı uyruklu numarası ve pasaport fotokopisi) 
 
4. 2 adet fotoğraf (fotoğrafların arkasına ad, soyad, program adı yazılmalıdır) 
 
5. Başvuru formu 
 
6. Yabancı uyruklu öğrenciler için Türkçe Yeterlik Belgesi (En az C1 düzeyinde) 
 
7. Yabancı uyruklu öğrenciler için 2016-2017 bahar yarıyılı öğrenci katkı payı makbuzunun aslı 
 
 
Ziraat Bankası Levent İstanbul Girişimci Şubesi: TR950001002250447846845473 1.536,00 TL yatırması gerekmektedir.(Dönemlik ücrettir.) 
 
10.  Tezsiz yüksek lisans programına kayıt yaptıracak öğrencilerin öğrenim ücretine ödediğine ilişkin banka dekontu  
 
-Taksit yaptırmak isteyen öğrenciler ödemelerini Sosyal Bilimler Enstitüsü Çukursaray Binası F-22 nolu salonda   gerçekleştireceklerdir. (Sadece Ziraat Bankası kartına) 
 
2016-2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI TEZSİZ YÜKSEK LİSANS ÜCRETLERİ TABLOSU 
 
TEZSİZ YÜKSEK LİSANS (II.ÖĞRETİM) PROGRAMLARI 
1.DÖNEM ÖDEME MİKTARI 
 
İŞLETME YÖNETİMİ 
 
6.250,00 
 
İNOVASYON,GİRİŞİMCİLİK VE YÖNETİM 
 
5.000,00 
 
MODERN PARASAL İKTİSAT  
 
4.250,00 
 
EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ 
 
2.500,00 
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM 
 
2.000,00 
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ 
 
2.000,00 
TÜRKÇE EĞİTİMİ 
 
2.000,00 
Tutarlar dönemliktir. 
 
Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencilerinin :  
 
Ziraat Bankası Levent İstanbul Girişimci Şubesi: TR790001002250447846845470 hesap numarasına odeme yapmaları gerekmektedir. 
 
11. Yurtdışındaki üniversitelerden mezun olan öğrenciler, YÖK’ten okul tanıma yazısı veya Diploma Eşdeğerlik Belgesi  
 
NOT:Kayıt oldukları tarihten itibaren 6 ay içinde YÖK’ten Denklik Belgesi getirmeyen adayların kaydı silinecektir. 
 
 
 
2016-2017 BAHAR YARIYILI DERS KAYIT İŞLEMLERİ 
 
Kesin kayıt işlemlerini tamamlayan öğrencilerin ders kayıtları 06-15 Şubat 2017 tarihlerinde ilgili anabilim dalı başkanlığınca yapılacaktır. Bu tarihler arasında, derse yazılma işlemi GSIS programından ders seçerek gerçekleştirilmelidir. Seçilen derslerin bir çıktısı alınarak danışman onayından sonra anabilim dalı başkanlığına teslim edilmelidir. Ders alma işlemleri GSIS programında gerçekleştirilmediği durumda, anılan dönem için öğrenci ders almamış sayılacaktır. 
 
 
ASKERLİK SEVK TEHİRİ YAPTIRMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLER 
 
Askerlik sevk tehiri, öğrenci başvurusu olmadan Enstitümüzce yapılmamaktadır. Sevk tehiri yaptırmak isteyen kayıtlı öğrenciler aşağıdaki belgeler ile 23 Ocak-20 Şubat 2017 tarihleri arasında Enstitümüze başvurmalıdırlar. 
 
1. Askerlik Durum Belgesi 
 
 Bu belgeyi almak için bağlı bulunduğunuz Askerlik Şubesinden askerlik kararı aldırmanız gerekmektedir. Karar aldırmak için gerekli bilgi ve belgelere, http://www.msb.gov.tr adresinden, askere alma başlığı altında ulaşabilirsiniz. Karar alma işlemi sonunda “Askerlik Durum Belgesi” tarafınıza verilecektir. Askerlik Sevk Tehir Dilekçesi http://www.sbe.yildiz.edu.tr/formdosya/28.11.2012.72100f44lisansustu_sevk_tehir_formu_rev00.doc