Enstitümüz bünyesinde yürütülen tüm dersler 23 Mart 2020 tarihi itibari ile haftalık ders programına göre uzaktan eğitim sistemiyle http://onlinekampus.yildiz.edu.tr üzerinden senkron olarak yapılacaktır.
Detaylı bilgiler tüm öğrencilerimize E-posta olarak gönderilmiştir.
Not: Öğrencilerimizin kurumsal e-postalarını aktif hale getirmeleri veya şifrelerini unutmuş iseler yeni şifre alabilmeleri için ogr-posta@yildiz.edu.tr e-posta adresine "Adı ve Soyadı/Öğrenci Numarası/T.C. Kimlik Numarası/Kullanıcı Adı" şeklinde yazmaları ve T.C. Kimlik Kartı ya da Öğrenci Kimlik Kartınızın ön yüzünü tarayıp ekleyerek "Öğrenci e-posta şifre sıfırlaması" başlığıyla göndermeleri yeterli olacaktır. Eğer eposta sistemine daha önce giriş yapmadıysanız (özellikle yüksek lisans ve doktora öğrencileri), http://mail.office365.com adresine giriş yapınız ve 'E-posta veya telefon' alanına "kullanıcıadı"@std.yildiz.edu.tr ve 'Parola' alanına GSIS sisteminde kullanmış olduğunuz parolanızın sonuna "!9" (ünlem işareti ve dokuz rakamı) ekleyerek giriş yapmayı deneyiniz. Kurumsal öğrenci eposta hesabınızın kullanıcı adı GSIS sisteminde kullanmış olduğunuz kullanıcı adıdır. Eğer bu işlem işe yaramazsa, yukarıdaki adrese e-mail gönderiniz.