2019-2020 bahar dönemi için tezsiz yüksek lisans dönem projesi sunumlarını gerçekleştirecek olan öğrencilerin sunumlarını 1-26 Haziran tarihleri arasında YTU onlinekampus.yildiz.edu.tr üzerinden çevrimiçi olarak gerçekleştirmesi gerekmektedir.
Proje sunumlarının tarihi ve sürecin yürütücülüğü danışman öğretim üyesi sorumluluğunda, ana bilim/sanat dalı başkanının bilgisi ve gözetimi altında gerçekleştirilir.
Çevrimiçi toplantıların teknik olarak nasıl icra edileceği ve onlinekampus.yildiz.edu.tr sistemi hakkında detaylı bilgi linkteki videoda sunulmuştur.
Proje sunumunun yapılışı:
- Dönem projesi sınav jürisi ana bilim/sanat dalı tarafından belirlenir.
- En az 1 hafta öncesinden danışman öğretim üyesi tarafından toplantı tarihi ve saati belirlenip öğrenciye ve sınav jürisine bildirilir.
- Toplantı öncesinde onlinekampus.yildiz.edu.tr üzerinden danışman öğretim üyesi çevrimiçi toplantı oluşturur. Jüri üyeleri ve öğrenci e-posta adreslerine toplantı davet linkleri sistem üzerinden danışman öğretim üyesi tarafından gönderilir.
- Toplantı saatinde onlinekampus.yildiz.edu.tr üzerinden dönem projesi sunumu gerçekleştirilir.
- Sunum sistem üzerinden otomatik olarak kayıt altına alınır.
- Danışman öğretim üyesi ve jüri üyeleri “FR-1627-SBE Tezsiz Yüksek Lisans Dönem Projesi Sonuç Tutanağı Formu”nda adlarına açılan alanları imzalar ve bu belgeler danışman öğretim üyesinde toplanır. Toplantılar çevrimiçi yapılacağından dolayı ilgili formların her bir jüri üyesi tarafından ayrı olarak imzalanması yeterlidir.
- Tüm formlar danışman öğretim üyesi tarafından ana bilim/sanat dalına gönderilir.
Evrak gönderimleri hk: Evrakların çevrimiçi olarak doldurulmasından, iletilmesinden ve imzalatılmasından danışman öğretim üyesi sorumludur. Evraklar tarama ya da okunabilir şekilde çekilmiş fotoğraf kullanılarak gönderilmelidir. Savunma tarihinden itibaren 5 (beş) iş günü içinde tüm evraklar ana bilim/sanat dalı üzerinden enstitüye iletilecektir.